poniedziałek, 19 listopada 2012

Pan Karol 10 miesięcy ma

Nie ma, no nie ma czasu na pisanie bloga! 

Dyzio 11 listopada skończył 10 miesięcy:D Ale po kolei...
Dokładnie 1 listopada po raz pierwszy samodzielnie stanął na dwóch nogach, teraz już ciągle wstaje, nawet próbuje się puszczać i robić kroczki, coby do kanapy się przysunąć.
No i wreszcie nastąpiła wiekopomna chwila. Dokładnie 12 listopada znalazłam u Karola  pierwszego zęba! Dolna lewa jedyneczka:D Piękna!
Paweł stracił też kolejną jedynkę, już przedostatnią i też mu rośnie piękny nowy stały ząbek.
 W ogóle to jak się pisze raz na miesiąc to nie wiadomo o czym pisac:/ Muszę się poprawić!
 A na razie garść domowych fotek:D

Karol łapie się mojej nogi i tak wisi:D


 Czytam, co mi przeszkadasz?!?



Najlepsza zabawa w zabawkach starszego brata:D

Gotowanie zupy:D






2 komentarze:

  1. Moje dwa aniołeczki :D A bluza wygląda na wybraną przeze mnie hehe

    OdpowiedzUsuń